Tuesday, 5 April 2016

KESAN DARAH HILANG SETELAH MENGGUNAKAN BIOCLEANZ

Assalammualaikum.
Bismillah.
Sharing is caring
Credit to sis Norleyana Abdullah
KESAN DARAH HILANG.
Alhamdulillah di pertemukan dgn produk2 SHOM yang betol2 memudahkan kerja2 lebih2 lagi yg ber 'title' ibu kan.
Alkisah, pagi nie My Bambam balik sekolah, hidung berdarah. Dek cuaca yg sgt panas mungkin, Nasib baik ada ‪#‎bioeverplusStg‬, cpt2 ibu sapu kat hidung adk, serta merta darah berhentikan.
Tapi lain pulak masalah bila darah tu terkena baju sekolah Agama. Dah lah bju sekolah putih, Panik ibu sekejap. Tetiba teringat kat ‪#‎BioCleanz‬. Terus lah saya spray. Biar sekejap 5min dan gonyohkan.Tak sampai 10min settle. Kesan darah hilang dgn pantas sekali.
Terima kasih Ya Allah. Dipermudahkan segalanya. Terima kasih SHOM yg berjaya mengeluarkan produk2 berkualiti, sangat2 berbaloi. Harga semuanya mampu milik.
Jom grab sebotol hari ini, mmg anda akan puas hati dgn kuasa powernya...
Pm/wasap segera
Adilah 0176351396

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum w.b.t

Sekadar perkongsian.
Wahai wanita2 di luar sana
Kasihani la 'Miss V'.
Sayangi Dia ... 
Jagai Dia...
Dia la HARTA Wanita yg paling berharga yang perlu di jaga.
HERBA MAHARANI bukan untuk Kecantikan Luaran saja tapi dalaman juga....
Pembersihan dalaman amat perlu dilakukan bagi mengeluarkan sisa-sisa haid, keputihan atau darah2 beku yang tidak dapat dikeluarkan secara total semasa proses haid berlaku.
..
Jangan malu , jangan segan , saya sekadar ingin membantu ,
Nasihat cara guna PERCUMA..
Mesti cuba. Yang sedang berpantang pun boleh guna tau.
Berbaloi-baloi hasilnya , mantoppsss ..Insha Allah
Meh pm / whatsapp saya0176351396

Sunday, 3 April 2016

kesan darah hilang selepas menggunakan multi purpose spray

Assalammualaikum.
Bismillah.
Sharing is caring
Credit to sis Norleyana Abdullah
KESAN DARAH HILANG.
Alhamdulillah di pertemukan dgn produk2 SHOM yang betol2 memudahkan kerja2 lebih2 lagi yg ber 'title' ibu kan.
Alkisah, pagi nie My Bambam balik sekolah, hidung berdarah. Dek cuaca yg sgt panas mungkin, Nasib baik ada ‪#‎bioeverplusStg‬, cpt2 ibu sapu kat hidung adk, serta merta darah berhentikan.
Tapi lain pulak masalah bila darah tu terkena baju sekolah Agama. Dah lah bju sekolah putih, Panik ibu sekejap. Tetiba teringat kat ‪#‎BioCleanz‬. Terus lah saya spray. Biar sekejap 5min dan gonyohkan.Tak sampai 10min settle. Kesan darah hilang dgn pantas sekali.
Terima kasih Ya Allah. Dipermudahkan segalanya. Terima kasih SHOM yg berjaya mengeluarkan produk2 berkualiti, sangat2 berbaloi. Harga semuanya mampu milik.
Jom grab sebotol hari ini, mmg anda akan puas hati dgn kuasa powernya...
Pm/wasap
Adilah 0176351396